Dlaczego nie ?

U nas w kraju nie może być dobrze!

A kto tak twierdzi ? To tylko taki mit, który żyje w narodzie. W Polsce może być dobrze, podobnie jak w każdym innym miejscu na ziemi.

Nie chcę nikogo pouczać. Ja wierzę w to co napisałem powyżej, naprawdę!

Walka z mitami, walka z przekonaniami, które staczają nasze społeczeństwo, jest warta każdej ceny.

Wyobraź sobie krainę, w której każdemu dobrze się żyje. Wyobraź sobie krainę, w których dominują wielkie idee, gdzie każdy jest zaangażowany we wspólne dobre dobro, ale także każdy bawi się swoim życiem i czerpie z niego nieskrępowaną przyjemność. Spróbuj uwierzyć w to, co może się wydawać snem!

Wiem co powiesz. Jestem naiwny i głupi. Jestem typowym burżujem, który dba tylko o to, aby inni za niego robili i żyje z podejściem, że wszystko samo przyjdzie. Otóż mylisz się i to okrutnie!

Czy ja chcę narzucić coś Tobie ? Nie chcę. Nie chcę się być w sytuacji, kiedy ja chce dać komuś alternatywę, a ktoś to odrzuca. Nie zniósł bym tego.

Wolę postawić sprawę tak: Ja chcę mieć wolność. Ja chcę zdobyć ją dla siebie. Ty nie chcesz wolności. Ja Tobie nie narzucam swojego zdania.
Ty nie narzucasz swojego zdania mi. Czy te zasady są jasne ?

Wiem, one są tak proste, że mogą być niezrozumiałe. Bo świadomość społeczna często odrzuca proste rozwiązania. To paradox tego świata i to nie jeden.

Czy to nie dobry powód, aby określić swoje własne egzystencjalne warunki ?

Skomentuj

