„Niespełnione marzenia” odc. 0.1.1

– Droga Miko! Może będzie to dla ciebie zaskoczenie, że obca osoba proponuje udział takim w przedsięwzięciu. Chciałabym ci zaproponować udział w pewniej zabawie. Czy jesteś zainteresowana ?
– Ależ mów, proszę, proszę. Jestem zainteresowana, oczywiście – niedawno poznana kobieta ponaglała Sanako, aby kontynuowała wypowiedź. Kilka wypitych drinków poprawiło jej humor.
– Jesteś bardzo podobna do mnie ! Tak, teraz tego nie widać, gdyż ubrałam się w stare ciuchy, ale to tylko dla niepoznaki. Chciałabym, abyś zagrała mnie! Osoba, która przyjedzie do Okinawy najbliższym samolotem ma mieć wrażenie, iż widząc ciebie, widzi mnie.
– No dobra, ale nie rozumiem. Przecież ja nie znam jego, a on chyba rozpozna, że ja to nie ty. Czy możesz jjaśniej wyjaśnić mi o co chodzi ?
– Nie martw się. On się nawet nie spotka z Tobą. Będziesz się kręciła tu i tam na lotnisku. Ja będę obserwowała czy się już się pojawił. Gdy go zobaczę dam Ci znak. Wtedy powiesz głośno jego imię, tak aby usłyszał. Kiedy Cie zauważy, dam ci kolejny znak. Będziesz szła we wskazane przezemnie miejsce. Wszystko jest tutaj.

Sanako podała Miko kartkę z mapą. Młoda kobieta zaśmiała się.

– A więc zabawimy się w poszukiwaczy skarbów! Zaraz, zaraz, to gdzie ja mam się udać – Miko skupiła swoją uwagę na mapie. Sanako zauważyła, że bardzo zaangażowała się w zadanie.
– Może być dobrą przynętą! Ciekawe, jak to wyjdzie w praniu.. – myślała Sanako do siebie
– A jak ma na imię twój narzeczony ?
– Oishi!
– Oishi! Słodkie imię!

Obie młode kobiety zaśmialy się. Po chwili Sanako dała ostatnie instrukcje. Miko poszła na pozycję, a Sanako, jako główno dowodząca, skryta, w przebraniu, z zapałem zaczęła wypatrywać kochanka.

Jedna uwaga do wpisu “„Niespełnione marzenia” odc. 0.1.1

  1. Myślę, że każda kobieta ma w sobie tyle innych kobiet, że wystarczy na igraszki nie jednym mężczyzną.. chyba, że zabije swoją kobiecość i musi szukać sobowtóra, by przemycić szczyptę złudzeń w realia 😉

    Więcej, jak już Cię trochę poczytam.. miła wizyta śródnocna, dzięki za ciepłe słowa 🙂 Pozdrawiam, życząc dobrej nocy.

Skomentuj

