Wiedza, wiara, walka

Wierność nie pozwala, wierność mi zabrania
Patrzeć w stronę obcych ideałów

Czasem nie chcę wiedzieć, czasem nie chcę słyszeć
O tym przeciwko czemu się buntuję

I ja sam już nie wiem, czego ja sie boję
że jak zrozumie to, utracę siebie

Ale to jest kara, za moją głupotę
Za to, że nie wierzę w to co głoszę

I dlatego właśnie, muszę się zbuntować
Tylko teraz walczyć sam ze sobą

Albo ja w coś wierzę i jestem przekonany
Albo ja jestem śmieciem, zwykłym pozerem

Ref.

Nie ma tłumaczenia, że pójdę inną drogą
Jeśli wierzę w swoje ideały

Nie ma zagrożenia, że nagle zmienię zdanie
Jeśli jestem do nich przekonany

Jedna uwaga do wpisu “Wiedza, wiara, walka

Skomentuj

