„Strażnicy” odc. 0.1.3

– Pracowała tu jeszcze jedna osoba Ko-L5a – kontynuowała opowieść Neate7.
– Bardzo zdolna, która naprawdę chciała nam pomóc.
– I co się z nią stało ? Dlaczego już nie pracuje ?
– Nie wiadomo do końca. Odeszła bez słowa. Rozmawiałam z osobą, która ostatni raz ją widziała. Ko-L5a mówiła, że żałuje, że nie może być już z nami, ale musi nas opuścić. Słyszałam plotki, że były konflikty z szefostwem i personelem placówki. Ale mówiono także o tym, że była nastraszona przez kogoś..
– Kogo ?
– Prawdopodobnie przez bliską osobę jednej z podopiecznej, której nie znam. Podobno grożono dziewczynie gwałtem.
– Straszna sprawa. Gdzie ja trafiłam ?
– Do samego piekła dzieciątko! – odezwała się inna osoba z pokoju.
– Wiesz, kto tu mieszka ? – kontunuowała – Same kurwy i złodzieje!
– A przestań już Jag09! masz nie równo pod deklem i wyjeżdżasz z wielkimi teoriami.
– Ja wiem wszystko. Oj, ja wiem wszystko. I nikt mi nie zmówi, że tak nie jest. Ja wszystko wiem.
– Co na przykład ? – odważnie spytała Karla
– Ta dziewczyna także nie była w porządku. Ona czasem bardziej patrzyła na wszystko przez pryzmat własnej kariery, niż….
– No wiesz co….. Jak możesz! – ryknęła Neate wściekle – Ja nie mogę tego słuchać. Starsza kobieta zeskoczyła z łóżka i wyszła z kajuty.

Karla wyszła za koleżanką. Stwierdziła, że nie wiele rozumie z opowieści o nie pracującej tu osobie. W sumie nie wiele ją to obchodzi, gdyż ona jest tu tylko z powodu własnej życiowej
porażki,a nie, aby badać czyjeś brudy.

Postanowiła przejść się po ośrodku. I tak nie miał nic innego do roboty.

Skomentuj

