„Niespełnione marzenia” odc. 0.1.0

Sanako czekała w restauracji na lotnisku w Okinawie. Ubrana w stylu lat 70 tych w ciemne okulary i nieco kichowatą sukienkę w kolorowe paski, włosy spięte w niecodzienny, archaiczny fryz. Chciała zobaczyć Oishiego jak wysiada z samolotu, jak się rozgląda z niepokojem szukając dalszych wskazówek. Miała dokladnie przygotowany plan. Kochanek miał być wiedziony na nos, według gry, której ona była mistrzynią.

Bardzo bawiło ją takie postępowanie. Lubiła sprawiać wrażenie osoby dziecinnej, a jednocześnie inteligentnej. Oishiego jej postępowanie czasem bawiło, czasem irytowało, zależnie od humoru. Taka zabawa, sublimacja pociągu seksualnego, pewnej miłosnego przekomarzania – to rzeczy, w której Sanako czuje sie silna i chce, aby inni poddali się jej.

Potrzebowała tylko osoby do pomocy, która przekazałaby mapę z wytycznymi Oishiemu. Zauważyła kobietę przy barze, która była bardzo do niej podobna. Czytała książkę, popijając kawą.

– Wygląda na inteligentną osobę, z wyglądu przypomninającą trochę mnie. Ciekawe czy lubi wyznania, odejście od codziennej szarości. Ale zaraz, zaraz. Co ona tu robi ? Może na kogoś czeka. Być może jej facet jest w pobliżu i zaraz się do niej dosiądzie. Chyba nie byłaby tu bez powodu.

Sanako wstała od stolika przy którym siedziała i postanowiła przesiąść się do stolika bliżej obserwowanej kobiety.

– Proszę pani?
– Słucham ?
– Dlaczego pani stoi przy barze ? Czy pani na kogoś czeka ?
– Nie. Dopiero przyszłam i zamówiłam kawę. A dlaczego pani pyta ?
– Pomyślałam, że samotna kobieta przy barze musi czekać na kogoś.
– Ależ nie. Ja lubię być sama, ale miło, że pani wzróciła na to uwagę.
– Niech się pani dosiądzie do mnie. Proszę się nie krępować.

Kobieta zawahała się chwilę. Rozejrzała się niepewnie wokoło, jakby się kogoś obawiała. Następnie uśmiechnęła się i podeszła do stolika Sanako.

– Dziękuję za zaproszenie. Jestem Miko.
– Sanako, milo mi.

Kobiety oddały się babskiej pogawędce.

Skomentuj

