„Strażnicy” odc. 0.1.1

TES-e2 ledwo łapała oddech. Szamotała się w całym sił, ale przeciwniczka była mocniejsza. Wielka ręka trzymała ją za gardło i przypierała do zimnego muru. Nowa mieszkanka czuła zapach potu i nieświeżego oddechu. U ust Rea-Ti padały ciężkie słowa. Inne kobiety próbowały rozdzielić wojujące niewiasny, ale bez skutku.

– Ty kur.. ! Ty złodziejko! Wracaj tam skąd przyjechałaś cipo!
– Przestańcie, ku… przestańcie! Zaraz przyjdą stażnicy i będziemy miała kłopoty!
– Jeszcze bezszczelnie twierdzi, że to nie ona. A kto niby schował moje owoce pod swoją pryczę? Kto wyjął mi z siatki portfel i ostatnie grosze rozsypał? Myślałaś, że my tu na pieniądzach leżymy, pi… jeb…! Może lepiej ci było z morderczyniami, wywłoko!
– Uspokój się, Rea! Już idzie delegacja. Będzie gnój!

Wchodzi do małego pomieszczenia Ma-soc1, Lu-psy05 i ZX-nia

– Rea-Ti, bierz kur.. te łapy od niej! Co tu się dzieje ? – krzyczy ZXnia, nie przebiarejąc w słowach
– Chcecie być odesłane w inne miejsce? Proszę bardzo. Będziecie mieszkały ze szczurami i karaluchami. TES-e2, co się z Tobą dzieje ! Jesteś tu warunkowo, a ty co robisz ? Kradniesz? Czyś ty rozum postradała?!
– Ja nie kradnę, pani kierownik. – odezwała się TES ze zwadą – To ona zaczęła. Zgłodniała i ubzdurała sobie, że jej owoce zabrałam, menda.
– Proszę uważać na słownictwo – odezwała się Ma-soc0
– A pani kierownik może knąć, to ja też kur.. mogę!
– Ty mi nie będziesz mówiła, jak ja mam się zachować! Ja mogę mówić co ty masz robić, bo jesteś tu tylko i wyłącznie z mojej dobrej woli. Postrzątajcie tu trochę, ogarnijcie się dziewczyny. Nie chce słyszeć, że jakiś dym tu robicie!
– Dobrze pani kierownik. – powiedziały zgodnie wszystkie mieszkanki.

Trójka osób udała się w drogę powrotną do biura.

– ZX-nia to ma efektowne wejścia. – powiedział do siebie Lu-psy05.

Skomentuj

