Jutro zrobię porządek

Widzę
brudne naczynia i sztućce
resztki jedzenia na stole
zielone krople po mate
brunatne plamy po herbacie

porozrzucane rzeczy, bielizna, spodnie
wszędobylskie skarpetki
buty zostawiające ślady na dywanie
kapcie pod łóżkiem, zamiast na nogach

śmieci krzątające się tu i ówdzie
puste foliowe opakowania po chipsach, chlebie
siatki reklamówki, słoiki i plastikowe pojemniki
paragony po zakupach oraz drobne

A gdzie ja, a gdzie ja położyłem portfel ?

Co tu robią moje notatki, zeszyt oraz
masa długopisów – pamiątek ?!

O Boże, coś się rozlało ? Dobrze, że nie na kompa..

Jutro zrobię tu porządek. Oj, zrobię!

2 uwagi do wpisu “Jutro zrobię porządek

  1. hehe 🙂
    ja nie mam lepiej
    choć tata ostatnio przyjechał to mi zrobił malutki porządek
    ja też czasem sprzątam.. czasem 🙂 efekt jest zawsze beznadziejny jak na opisanym obrazku ;D

Skomentuj

