„Strażnicy” odc. 0.0.7

– Jestem bardzo zadowolona z tego jak się pan mną opiekuje. Jestem wdzięczna za to co pan dotychczas dla mnie zrobił. Wiem, że sprawiam kłopoty, nie umiem sobie poradzić sama ze sobą. Ale jestem pewna, że mogę liczyć na pomoc pana oraz personelu. Tak sobie myślę…
– Słucham Panią uważnie, pani Azo… – Lu słuchał w napięciu.
– Co sądzi Pan o mnie jako o kobiecie ?
– Pani Azo, prosze odpowiedzieć na pytanie: Co sĸłoniło panią do podjęcia próby samobójczej? To już pierwszy raz, kiedy w ostatniej chwili ratujemy pani życie.
– Mam wrażenie, że chce pan zmienić temat rozmowy..
– A cóż może mnie bardziej interesować w tej chwili niż pani zdrowie ?
– Pytał pan o powody….
– Tak, pytałem.
– Odczuwam brak wsparcia ze strony innych. Myślę, że nikogo nie obchodzi mój los. Nikomu dla mnie nie zależy. Mam spieprzone życie przez choroby, różne dolegliwości i brak wsparcia ze strony rodziny. I nadchodzi taka chwila, że pękam i trace nad sobą kontrolę. Ale pan zawsze mnie wspierał i dlatego pomyślałam sobie…
– Moja droga! Najlepiej będzie, aby łączyły mnie z panią relacje związane z moją funkcją, nie wychodzące w sferę prywatną. tak będzie najlepiej dla pani i dla mnie. Czy rozumie mnie pani ?
– Cóż, rozumiem. Na tyle dobrze znam życie, aby zrozumieć. Teraz będę pewna, że pan tylko wykonuje swoje obowiązki..

Po wyjściu podopiecznej, Lu odszedł do swojej kajuty. Czuł się lekki jak nigdy wcześniej. Wielki kamień spadł mu z serca!

3 uwagi do wpisu “„Strażnicy” odc. 0.0.7

  1. wszystko to wymyślasz sama?

    ogólnie ciekawe, choć przeczytałam dopiero dwa odcinki.

    bo przypomina trochę mój kontakt z lekarzem czy psychologiem.

    sama ciągle marzę o tym że będą mnie kiedyś łączyły osobiste relacje z terapeutką czy z lekarzem.
    i tak czekam i czekam na to już tak długo…

Skomentuj

