„Niespełnione marzenia” odc. 0.0.4

List od Sanako

Drogi Oishi!

Mieszkasz gdzieś na końcu galaktyki. Odjechałeś, mówiąc mi, że nie miałeś wyboru, ale ja tego nie przyjmuję do wiadomości, nie wiem co mam myśleć. Zapewniasz o swoim uczuciu, ja jestem skłonna ci wierzyć, ale smutno mi, że jesteś tak daleko..

Chciałabym Ci powiedzieć, że ja także chce odjechać od swojego zamieszkania. Chcę podobnie jak ty poczuć wolność i niezależność. Ponadto chciałaby, sprawdzić czy Ci na mnie zależy.

Kiedy czytasz ten list, ja jestem w drodze od tygodnia. Podam Ci adres skrzynki kontaktowej, gdzie możesz wysłać mi odpowiedź. Nie jedź we wskazany adres, bo mnie tam nie znajdziesz.

Będę Ci dawała wskazówki, gdzie jestem. Wiele zależy od Ciebie czy się kiedyś spotkamy.

Kocham Cie, Sanako

Skomentuj

