„Strażnicy” odc. 0.0.3

– Dziennik raportów wpadł w niepowołane ręce. To jedyne wyjaśnienie! – Sze-IPO zagrzmiała
– Jak to się stało ? – odparła Ma-soc0
– Nastąpił przeciek tajnych informacji, które nie powinny być przekazane podopiecznym. Ktoś nie dopełnił swoich obowiązków? Lu-psy05 zajmiesz się tym, przeprowadzisz wewnętrzne dochodzenie.
– Co mam zrobić ? Prowadzić śledztwo, przeszukania, przesłuchiwania, Mam wiele innych rzeczy na głowie, na przykład rozliczenia…
– Lu, to sprawa pilna, a jej wyjaśnienie jest niezbędne dla dalszego funkcjonowania placówki.
Lu poszedł do swojego gabinetu ze zgorzchniałą miną. Zabrał się za swoją pracę, gdy chwilę później przyszła Sze-IPO.
– Pan po urlopie zrobił się bardzo rozszczeniowy, nie podoba mi się to !!
– Proszę pani, ja patrze realnie na sytuację. To tylko chciałem zaznaczyć…
Sze-IPO wyszła pospiesznie, nie chcąc słyszeć dalszych wykrętów pracownika. Lu jeszcze nie przeczytał raportów z ostatnich dni.
– Ciekawe jakie to tajne informacje się przedostały ? Przecież dla tych ludzi nic już nie ma znaczenia – śmiał się do siebie.

Skomentuj

