„Strażnicy” odc. 0.0.1

Ma-soc0 dzwoni do Lu-psy05, który przebywa na urlopie.
– Hello Lu!
– Hello Ma!
– Przeszkadzam ?
– Ależ nie, miło, że dzwonisz. Właśnie parzyłem oryginalną zieloną herbatkę.
– Co tam słychać w wielkim świecie ?
– A co ?
– Pytam, jak sobie odpoczywasz od obowiązków ?
– Korzystam z urlopu. Cieszę się życiem, z dala od patologii, od naszych wyrzutków.
– Fajnie Ci, co ?
– Fajnie, że dzwonisz i pytasz.
– Szkoda, że nie wiesz co ci chcę przekazać. Bo przestałbyś żyć marzeniami i zszedłbyś na ziemię!
– O czym ty mówisz Ma ? Każdy ma prawo do wypoczynku, do oddechu świeżym powietrzem.
– Czy zawsze musisz skupiać uwagę tylko na sobie ? Nawet nie zapytałeś co słychać w pracy. Nie wszyscy leniuchują i
– A co się stało ? Mów jasno i nie wkurzaj mnie.
– Sze-IPO ma zadanie dla nas, do wykonania do poniedziałku, kiedy wracasz z urlopu..
– Słucham ? Jakie zadanie nam dała i dlaczego ja mam przerywać odpoczynek ?
– Musimy zrobić papierkową robotę, dopracować projekty, napisać opinię o podopiecznych. Roczek się kończy, kochany. Aha, bym zapomniała: sprawa jest pilna!!
– Pilna jest moja herbatka, która właśnie się zagotowała. Poczekaj chwilkę..
– Wiesz co, ja już muszę kończyć. Wyślę Ci pocztą emailową szczegóły naszego zadania. Bądź w kontakcie!
– Na razie! Zajrzę na pocztę, jak nie będę miał nic innego do roboty. Pozdrów wszystkich ode mnie !

Ma-soc odłożyła słuchawkę.
– Mógłby być już bardziej poważny. Jeśli uważa, że całą robotę zrobię za niego, to się grubo myli!!

Skomentuj

