Cyberaktywizm

Cyberaktywizm czyli udzielanie się w akcjach społecznych w sposób co najmniej mało efektowny – polega to na wysyłaniu napisanych przez kogoś innego listów podpisanych własnym imieniem i nazwiskiem. Niemniej lepszego to, niż nicnierobienie. Od czasu do staję się cyberaktywistą i wysyłam różne petycje – najcześciej wysyłam pod wpływem emocji po przeczytaniu artykuły o takich tematach jak ochrona środowiska, prawa człowieka itd.. Zauważyłem, że moje poczynania są bardzo powierzchowne i prowadzone bez najmniejszego przekonania. Nie jestem w stanie wymienić ile takich listów już wysłałem, nie pamiętam o co w nich chodziło, nie wiem czy akcja z masowym  wysyłaniem petycji przyniosły jakiś wymierny skutek.

Postanowiłem zmienić ten stan rzeczy:

– odnotuję każdą wysłaną przezemnie petycję,podpisaną własnym nazwiskiem
– napiszę w jakich sprawach petycje zostaly wysłane
– postaram się na tyle zapoznać z tematem, aby napisać coś od siebie

—Petycje—

25.12.2008 r. Amnesty Intermational
– Nura Muhammad Shukri Jaber Al Hashlamon- Palestyńczycy zatrzymani przez Izrael od 2006;
Nora jest zatrzymana w więzieniu Hasharon, niedaleko Hebronu – nie ma jednak możliwości widzenia się z dziećmi

Skomentuj

